Uppgift 1 E -green screen

I denna uppgift i kursen skulle vi spela in en film med hjälp av greenscreen teknik.

Min provisoriska filmstudio hemma

Jag använde mig av:

Green screen by do ink

Movie maker

Pixabay.com (första/sista bakgrunden)

Fick krångla lite och gå in på lite mer avancerade tekniker för att få till bättre kvalitet. Ljuset var inte det bästa de var för mörkt men som tur är så var det superlätt i green screen by do ink att få till. Filmerna i bakgrunden är ifrån mitt arbete på förskolan.

Den största utmaningen var att hålla sig till 30 Sek. Att på 30 sek berätta min åsikt om digitala verktyg i förskolan. När jag höll i en föreläsning på studiedagen tyckte jag att 20 min inte skulle räcka.

Uppgift 1 E -green screen

Titta på filmen ovan eller klicka på youtube länken nedan.

https://youtu.be/4jPDnM2INw4

Lämna en kommentar